Troyes so far - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Jamie Wensveen - WaarBenJij.nu Troyes so far - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Jamie Wensveen - WaarBenJij.nu

Troyes so far

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

27 Oktober 2014 | Frankrijk, Troyes

Bienvenue!

Het wordt weer eens tijd voor een nieuw reisverslag dacht ik zo. De tijd vliegt hier... Kelly is op dit moment in Nederland tot en met 3 november dus het is me, myself, I and moi deze week. Ik schrijf dit verslag in een hele interessante les, dus eigenlijk zou ik moeten opletten... :)

Ondertussen zijn er al veel leuke dingen gebeurd en er zullen er vast nog meer komen. Mijn thuis bezoek was heel fijn, eigenlijk wilde ik niet meer naar Troyes maar toen ik er eenmaal weer was, ging het wel weer (Ja Kel, mede dankzij jou)

Parijs was zeer geslaagd, we hebben ons als echte toeristen gedragen en zijn met alles wat Parijs te bieden heeft op de foto geweest. Natuurlijk moesten we alles ook even aanraken op de foto. 's Avonds eindelijkkkkk sushi gegeten in Parijs! Het was nog super goedkoop ook, dus daar gaan we vaker eten.

Vorige week kwamen twee vriendinnen langs van Kelly voor 1 week. We zijn vrijdag avond uiteten geweest in een echt Frans restaurant waar de rosé erg goed smaakte :) Daarna half dronken gaan bowlen wat ook erg leuk was. Vorige week woensdag hadden we een Halloween feestje wat erg leuk was, we gingen samen met Amber, Linda en Antoniya, een Bulgaarse Erasmus student naar het feest. Franse vieren op hele rare dagen en tijden feest. Het is meestal doordeweeks en van 10 tot 5. In het weekend gebeurd er vrij weinig. Vraag me niet waarom..

Naast alle leuke dingen gaan er natuurlijk ook nog dingen mis. Kelly en ik hebben geen geluk met onze fietsen. Deze keer ging het slot niet meer open.. Na alles geprobeerd te hebben (tang,zaag) hebben we toch maar onze huisbaas Bob gemailt. Deze kwam gisteravond langs met een speciaal soort olie en hoppa, in 1 keer ging hij open! Wat moeten we toch zonder Bob.

Volgende week hebben we ons eerste tentamen over dit vak waarbij ik nu niet zit op te letten.. erg handig haha. Gelukkig zijn het maar presentaties dus opzich is het niet zo erg. Ennnnn surprise surprise ik kom naar huis! Van 5 november tot en met 11 november. Jaaaa kan niet wachten!

Eind november komen mijn lieve vriendinnetjes mij een weekend opzoeken wat natuurlijk super leuk is! En dan is het nog maar een maandje tot de kerstvakantie, dan kom ik 2 weken naar huis en daarna is het nog maar een maandje... Tijd vliegt hier echt, had ik eigenlijk nooit verwacht.

Tot het volgende reisverslag! Gros bisou X




  • 27 Oktober 2014 - 18:01

    Joke Van Wensveen:

    Hey schat, super leuk jou verslag weer te lezen!! Zo te
    Lezen gaat het allemaal zijn gangetje. Ook wij kunnen niet wachten tot je een paar dagen naar huis komt!!
    We verheugen ons erop! :) Je bent een kanjer, we zijn super trots op jou!!
    Tot snel! Dikke Xxxxx Pap en mam

  • 27 Oktober 2014 - 22:24

    Silvia:

    Heel veel plezier en voorzichtig he ,en. Leuk dat je in november weer naar leiden komt pa en ma helemaal blij wijffie gr en knuf en xxxxx sil en mat


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Troyes

Troyes 2014

5 maanden studeren in Troyes!

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2014

Troyes so far

24 September 2014

Groupe ESC Troyes and more

04 September 2014

La première semaine

28 Augustus 2014

Bonjour France

26 Augustus 2014

Viva la France!
Jamie

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 861
Totaal aantal bezoekers 2544

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 27 Januari 2015

Troyes 2014

Landen bezocht: